آنلاین و همیشه در دسترس شما

پلتفرم رز دارای چندین ابزار آنلاین مثل سامانه نوبت‌دهی، پروفایل پزشک و سایت شخصی است که شما می‌توانید از طریق «پنل پزشک» آن‌ها را مدیریت کنید. می‌توانید ساعات حضور و شیفت‌های کاری خود را در مطب‌ها، بیمارستان یا کلینیک مشخص کنید تا بیماران شما بتوانند به صورت آنلاین نوبت بگیرند. می‌توانید تنظیمات سایت و پروفایل خود را تغییر بدهید و مطالب جدید روی آن‌ها بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید به پایگاه آموزش پلتفرم دسترسی داشته باشید.

ارائه شده در ...
پلن‌ تخصصی و فوق‌تخصصی
مهم‌ترین مزیت ...
مدیریت ابزارهای آنلاین در یکجا

تعیین شیفت و نوبت‌های قابل دریافت

برای استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین باید ساعات حضور و شیفت‌های کاری خود را در پنل پزشک تعریف کنید. می‌توانید شیفت‌های حضورتان را برای چند روز، برای چند هفته یا حتی برای چند ماه آینده مشخص کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که روزانه چند نوبت، با چه فواصل زمانی و در کدام مراکز به صورت آنلاین قابل دریافت باشد. همه این کارها به سادگی و فقط با چند کلیک انجام خواهد شد.

مدیریت محتوای سایت و پروفایل شخصی

لازم نیست برای مدیریت پروفایل‌تان در سایت رز یا برای مدیریت سایت شخصی که برایتان طراحی کرده‌ایم به سایت‌ها و پنل‌های مختلف سر بزنید. تنظیمات و مدیریت محتوای پروفایل پزشک و سایت شخصی به طور مستقیم از طریق پنل پزشک انجام می‌شود. مواردی مثل ارسال مقالات، ثبت نمونه کارها، ثبت خدمات پزشکی، تنظیمات سامانه نوبت‌دهی آنلاین، تنظیمات سامانه مشاوره آنلاین و غیره، همه از طریق پنل پزشک قابل انجام هستند.

پایگاه آموزش

برای پلتفرم رز یک پایگاه آموزش جامع و کامل تهیه کرده و در پنل پزشک قرار داده‌ایم. در پایگاه آموزش نحوه‌ی استفاده از تمام ویژگی‌ها، امکانات و ابزارهای پلتفرم رز را به صورت متنی، تصویری و ویدیویی آموزش داده‌ایم. مقالات آموزشی به زبانی ساده و روان نگارش شده‌اند تا برای تمام پرسنل مطب قابل استفاده باشند. پلتفرم رز جزو معدود راهکارهای نرم افزاری داخلی است که مستندات و پایگاه آموزشی استاندارد دارد.

ارتباط سریع با پشتیبانی

پنل پزشک به سیستم تیکتینگ مجهز است که یکی بهترین راه‌های پشتیبانی پلتفرم‌های نرم افزاری است. هر زمان و در هر ساعتی از شبانه روز که به مشکلی برخورد کردید، می‌توانید در بخش پشتیبانی پنل پزشک، یک پیام (یا همان تیکت) ثبت کنید. کارشناسان به سرعت تیکت‌ها را بررسی می‌کنند و برای بررسی‌های بعدی با شما در تماس خواهند بود. واحد پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز و حتی در ایام تعطیل از طریق تیکت پاسخگوی شما است.

دریافت پلتفرم رز با 10 روز اشتراک هدیه
بالا