پلتفرم رز دارای دو نسخهی پزشک و منشی است؛ ولی هردو نسخه با یک بستهی نصبی قابل نصب هستند. نیازی نیست که چند بستهی نصبی را روی سیستمهای مختلف نصب کنید. فقط کافی است بستهی «آسان نصب» نرم افزار مطب رز را روی کامپیوترها نصب کنید و به دلخواه انتخاب کنید که این کامپیوتر مربوط به منشی است یا مربوط به پزشک.
بعد از نصب نسخههای پزشک و منشی، سیستمها باید به هم متصل شوند. این کار به صورت خودکار صورت میگیرد و فقط کافی است هر دو سیستم به یک شبکهی وایفای متصل باشند. بعد از این که مجوز دسترسیهای لازم به نرم افزار را بدهید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید، نسخهی پزشک یک کد اتصال تولید میکند که سیستم منشی بعد از وارد کردن آن کد، به سیستم پزشک متصل میشود.
تلاش کردیم که نصب و راه اندازی پلتفرم رز را به قدری راحت کنیم که هر پزشکی در هرجای ایران بتواند در عرض چند دقیقه نرم افزار را نصب و عملیاتی کند. نصب و راه اندازی نرم افزار مطب هیچ نیازی به حضور کارشناسان در مطب شما ندارد. در هر مرحلهای هم که به مشکل بخورید، پشتیبانان و کارشناسان ما به کمکتان خواهند آمد.
یکی از ویژگیهای برجستهی پلتفرم رز، پایگاه آموزشی کامل آن است. بعد از ثبت نام و دریافت نرمافزار، میتوانید به پلتفرم پزشکان مراجعه کنید و به پایگاه آموزش محصولات دسترسی پیدا کنید. در پایگاه آموزش تمامی مراحل نصب و راه اندازی اجزای مختلف پلتفرم رز (مثل نرم افزار مطب، سامانه نوبت دهی و ...) را با جزئیات توضیح دادهایم. همچنین خطاها و مشکلات شایع در حین راه اندازی پلتفرم را درج کردهایم و در قسمتی تحت عنوان سوالات پرتکرار، راه حلهایی برای مشکلات و سوالات پرتکرار کاربران ارائه کردهایم.
ما یک نرم افزار نساختهایم؛ ما پلتفرم بزرگی طراحی کردهایم تا به مانند دوستی جدا نشدنی در کنار جامعه پزشکی کشور باشیم. تیم پشتیبانی پلتفرم رز از طریق تماس تلفنی، ایمیل، شبکههای پیام رسان و سیستم ثبت تیکت به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در خدمت شماست. در هر زمان از شبانه روز، شما میتوانید درخواست پشتیبانی اورژانسی داشته باشید تا تیم ما در سریعترین حالت ممکن به کمکتان بیایند.