


هرچه که در مطب نیاز دارید
همه امکانات رز مطب

نسخه منشی و پزشک

تقویم نوبتدهی

پرونده الکترونیک EHR

آرشیو فایلها

اتصال به قلم نوری

چت بین کاربران

حسابداری پیشرفته

افزونه Case Study

چاپ نسخهها

صدور صورتحساب

سامانه تامین اجتماعی

سامانه بیمه سلامت

سامانه سپاس
امکانات کاربردی و استاندارد
ویژگی و امکاناتی که نرم افزار مدیریت مطب باید داشته باشد
در سالهای اخیر تعداد کسانی که از اینترنت برای بررسی یک پزشک، دندان پزشک، بیمارستان یا حتی پاسخ به سوالات سادهی درمانی استفاده میکنند به شکل قابل توجهی افزایش یافته و مطمئن هستیم که تعداد کاربران اینترنتی روز به روز افزایش خواهد یافت. امروز که این جنبش پیوستن به جمع کاربران اینترنتی با سرعت زیادی در حال رشد است، بهترین زمان برای به کارگیری دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای پرکتیس شما است. شما این فرصت را دارید که fondation دیجیتال پرکتیس خود را بنا کنید و از سرعت بالای دیجیتالی شدن عصر حاضر بیشترین استفاده را ببرید.... احتمالا به این که استفاده از روشهای دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ برای گسترش دامنه مخاطبان پرکتیس شما واقف هستید. اگر هم نسبت به این موضوع شکی دارید، تا انتهای این ویدیو با ما همراه باشید تا ضرورت این مهم برای شما روشنتر شود. سالها است که کسب و کارها در حوزهی مختلف از استراتژیهای مختلف دیجیتال مارکتینگ شامل آگهیها، تکنیکهای آنالیتیک، شبکههای اجتماعی و غیره استفاده میکنند. البته با توجه به حوزهی کسب و کار، بودجه، مکان جغرافیایی، پروفایل دموگرافیک مخاطبان و پرسونای آنها اپروچهای خاصی را برای رسیدن به یک استراتژی خوب و مناسب در نظر بگیریم. در این ویدیو میخواهیم به دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم و همچنین چند مورد از مهمترین توصیههایی که برای حداکثر استفاده از دیجیتال مارکتینگ به پرکتیسهای پزشکی میکنیم. استفاده از این توصیهها به شما کمک میکنه که مراجعین بیشتری رو جذب کنید، ارتباط بهتری با بیماران خود داشته باشید و بهتر و بیشتر دیده شوید.